Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлика в ангренажите на 1,8 CF2 и 1,8 CF3

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разлика в ангренажите на 1,8 CF2 и 1,8 CF3

    Разлика в ангренажите на 1,8 CF2 и 1,8 CF3.
    Ако някой ми каже каква точно е разликата между ангренажите(става въпрос за ролките и ангренажния ремък) на двата мотора евро 2 и евро 3 ще съм му много благодарен. Че в момента ако наистина имат разлика не съм с правилния ангренажен комплект.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

  • #2
    При двойките няма разлика между цф2 и цф3......за 1.8 не съм 100%, но логично погледнато би трябвало да е същото, но все пак.....
    Пак имам някакъв спомен че може и да фигурират под различен парт номер......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      При двойките няма разлика между цф2 и цф3......за 1.8 не съм 100%, но логично погледнато би трябвало да е същото, но все пак.....
      Пак имам някакъв спомен че може и да фигурират под различен парт номер......
      Имат разлика в броя на зъбите
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Това между ЦФ 2 и 3, или между 1.8 и 2.0????
        Трябва да потърся къде го гледах това.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Нали за това е номера на шасито в магазина да знаят какво да ти дадат.Евро 2,3 и така.Да ама не
          Last edited by napoli; d.m.y г., 22:53.
          Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

          Comment


          • #6
            E тука го гледах това.....
            http://forum.alfa156.net/forum/forum...KW=timing+belt
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Имат разлика в броя на зъбите
              Добре де Бобо аз съм с ангренажен комплект от CF2 на CF3 двигател и вече карам 15к км освен че при зацепването с петите наистина на единия вал петата не легна баш как си трябва и вероятно центровката е леко мръднала може ли да е станало нещо друго че много не мога да си го представя като е с по малко зъби ремъка какво би станало.
              А то без това идва време да се сменя сега ше сложа какъвто си трябва.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Аз ще добавя;купувам водна помпа,сменям ангренажа с 2 ролки и помпата не става.Новата има диаметър 71мм.,а старата 69мм.Дали има общо с евро 2 или 3.Останах със старата.156 1.8 2000г 140кс.После отидох в магазинчето и ми казват че всички били такива.
                Last edited by napoli; d.m.y г., 01:18.
                Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  Добре де Бобо аз съм с ангренажен комплект от CF2 на CF3 двигател и вече карам 15к км освен че при зацепването с петите наистина на единия вал петата не легна баш как си трябва и вероятно центровката е леко мръднала може ли да е станало нещо друго че много не мога да си го представя като е с по малко зъби ремъка какво би станало.
                  А то без това идва време да се сменя сега ше сложа какъвто си трябва.
                  Ако имаш читав майстор и с двата ремъка колата ще си е ок
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Супер по спомен единия ремък е 166 а другия 168 зъба.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Ако имаш читав майстор и с двата ремъка колата ще си е ок
                      Той майстора е читав колата няма проблем само това както казах по горе като се наложи петата за зацепване не и достигаше около 1мм за да залепне на блока.
                      А да те питам Бобо сега като сменям ангренажа да си взема комплект за ЦФ-3 и водната помпа ли трябва да сменя защото моята сега е от тези на ЦФ-2 (и е сравнително нова 25к км )а е монтирана на ЦФ-3.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Супер по спомен единия ремък е 166 а другия 168 зъба.
                        Бинго!
                        По-стария мотор е със 168 зъба.
                        Смо дето няма как да ги замениш
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          Той майстора е читав колата няма проблем само това както казах по горе като се наложи петата за зацепване не и достигаше около 1мм за да залепне на блока.
                          А да те питам Бобо сега като сменям ангренажа да си взема комплект за ЦФ-3 и водната помпа ли трябва да сменя защото моята сега е от тези на ЦФ-2 (и е сравнително нова 25к км )а е монтирана на ЦФ-3.
                          Ако помпата е с различен диаметър може и да влезе трудно ремъка Не съм правил циганиййки че да ти кажа със сигурност ... ма аре кажи на читавия майстор тоя път независимо от ремъка и ролки и помпи момпи да ти зацепи колата както трябва щото тва няма нищо общо с ремъците
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            отхлабваш и двете колелета и петите лягат идеално
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                            Comment


                            • #15
                              Я най-добре купувай по стария,че при мен дойде разлика и в двата ремъка...едини по къс а другия по дълъг ми беше и се връщах в магазина да ги сменям...
                              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                              Comment

                              Working...
                              X